Hoe plaats ik een bestelling?

Verschillende methoden bestelling te plaatsen

Een bestelling plaatsen, dat kan bij ons op twee manieren. De snelste manier is via onze webshop, en de persoonlijkste manier is door een e-mail te sturen naar ons verkoopteam.

Hoe bestel ik iets via de webshop?

Een bestelling via de webshop doe je in een aantal simpele stappen. Wij hebben ze speciaal voor jou even op een rijtje gezet:

  • Product(en) kiezen

  • Bezorgen / Afhalen?

  • Inloggen / Account maken

  • Bestelling plaatsen

  • All done!

  • Product(en) kiezen
    Kies het product die je graag wilt hebben, en plaats deze in je winkelwagen. Zodra je alles hebt, ga dan naar je winkelwagen om het product te bestellen.
  • Bezorgen / Afhalen?
    Wil je je bestelling bij je thuis laten bezorgen of in Bleiswijk afhalen? Bij afhalen is een gratis rondleiding door de Sunwood fabriek inbegrepen.
  • Inloggen / Account maken
    Om je bestelling te voltooien hebben wij een aantal gegevens van je nodig. Bij de eerste bestelling moet je deze nog even voor ons invullen.
  • Bestelling plaatsen
    Kloppen alle gegevens? Kies in dat geval de gewenste betaalmethode en maak je bestelling compleet.
  • All done!
    Je bestelling is geplaatst. Wij nemen contact met je op voor verdere afhandeling.

Hoe bestel ik iets via jullie verkoopteam?

Wij vinden het altijd leuk onze klanten te spreken, daarom is het ook mogelijk bij Sunwood een bestelling te plaatsen via e-mail of telefoon. Mocht je dan nog vragen hebben over je bestelling of productkeuze, helpt ons verkoopteam je graag op weg.

Hoe voeg ik een afwijkend bezorgadres toe?

Afwijkend bezorg adres toevoegen tijdens de bestelling

Op de pagina ‘afrekenen’ vul je onder de kop ‘factuurgegevens’ je adres in. Wijkt het bezorgadres af van je factuuradres? Vink de optie ‘verzenden naar een ander adres?’ aan. Deze klapt vervolgens uit waar je de benodigde gegevens kunt vullen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wijzigen of annuleren?

Tijdens het plaatsen van een bestelling raden wij aan alles goed te controleren. Mocht er toch een wijziging nodig zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zodra de verzending is verstuurd kunnen wij namelijk niks meer wijzigen.